Forum Forum OBM HOJAK Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
02-12-07 KOZIOłEK
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum OBM HOJAK Strona Główna -> Najbliższe gry/scenariusze/imprezy

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziubek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZASG JAGUAR


PostWysłany: Śro 16:21, 28 11 2007    Temat postu:

Witam
Tym razem w okrojonym składzie.

ZASG Jaguar
-Dziubek
-Komandos
-Borówa

-Ładziak( niezrzeszony)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieTrzaK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Śro 17:54, 28 11 2007    Temat postu:

Albo jestem ślepy albo nie ma - o której zbiórka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Śro 23:55, 28 11 2007    Temat postu:

Możliwe ,że nie dodałem Very happy

Dla nas to ziomowy standard...Tak jak 4 listopada...9:00 na miejscu w KOZIOŁKU...

Pozdr:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Czw 00:22, 29 11 2007    Temat postu:

Panowie zbieramy się od 9.00

podział na strony i odprawa 9.30 -10.00

10.30 zaczynamy pierwsze sceno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Czw 12:26, 29 11 2007    Temat postu:

Scenariusz 2

Odwet

Siły Spec poprzez swoje działania w rejonie Hacjendy Alvarez’a poruszyły przysłowiowe „gniazdo wściekłych os”. Rebelianci Gen. Alvarez’a oraz wojownicy narkotykowego Lorda Raoula Ochoa postanowili raz na zawsze rozprawić się z Siłami USA. Na pierwszy rzut biorą na cel bazę sił SPEC które od x czasu depczą im po piętach.
Poprzez swoje kontakty i licznych zwolenników rebelianta gen. Alvarez’a docierają do map tajnej bazy grupy SPEC.

Grupa SPEC
Grę zaczynają w czterech punktach strategicznych.
- sztab główny – i tu tajne mapy
- magazyn broni
- magazyn amunicji
- koszary

w jakich i lościach i gdzie .......

Więcej info na osobistej odprawie.


Rebelianci

Są wściekli i nie będą grać w bierki z wrogiem J

Wszystkie info na osobistej odprawie.


Jeńcy:

Jeńcem może zostać ranny przeciwnik. Dotknięty i uleczony podąża i wykonuje polecenia grupy lub żołnierza który go pochwycił.
Grupa SPEC.
Po pochwyceniu jeńców mogą ich doprowadzać do sztabu lub każdego innego punktu i tam więzić (pamiętajcie o straży jeniec może uciec) lub eskortować na tymczasowe lotnisko dla helikoptera (miejsce zsostanie wskazane przed grą) i tam wzywają helikopter (trzy gwizdy gwizdkiem) po 5 min. jeńcy są odbierani. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).
Rebelianci
Po pochwyceniu jeńców również mogą ich składować w dowolnym miejscu na polu gry (pamiętać o straży) lub eskortować do punktu odbioru (wskazany przed grą) i tam (trzy gwizdy gwizdkiem) po 5min. Jeńcy są podjęci. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).

Pamiętajmy że jeniec nie wyleczony musi być wleczony. Aby odbić jeńca wystarczy go dotknąć. Jeniec nie może sam się dobić.


Trupy wracają do:

Rebelianci i SPEC
Miejsce wskażemy przed grą . Punkt odbioru jeńców. W przypadku gdy w punkcie są jeńcy ze strażnikami martwi odsuwają się na znaczną odległość od nich (20m) i są zaznaczeni na czerwono. Tam czekają aż uzbiera się min.5 graczy i wchodzą ostatni raz na pole gry. Następny postrzał to aut i zapraszamy do Baru Koziołek na smaczne posiłki.


Regulamin imprezy :
1.Strzelanie na AUTO dozwolone tylko do 400fps
2.Pirotechnika--dozwolone granaty hukowe w celach sygnalizacyjnych--nie można używać granatów z ładunkiem nośnym, nie można rzucać w nikogo granatem
żadnego rodzaju. Zakaz używania granatów dymnych

MEDYCY / RANNI / ZABICI itp.
1.Medyk posiada 3 bandaże(może uleczyć X os---tyle ile mu starczy)...Może więcej jak zdobędzie bandaże...np. od trupa...Żołnierz ma 1 bandaż osobisty
2.Medyk leczy ranną osobę poprzez owinięcie zranionej kończyny minimum 3 razy
3.Postrzał w głowę, tułów---śmierć-----WYJĄTEK-masz hełm, kamizelkę zintegrowaną-postrzał traktujesz jako zranienie(wołasz medyka);D
4.Jeżeli już masz zranioną np prawą rękę i kolejny raz zostaniesz w nią postrzelony...jesteś trupem
5.Jeżeli zostaniesz zraniony zakładasz czerwoną szmatkę na miejsce postrzału, wzywasz medyka i czekasz w miejscu(NIE STOISZ, leżysz ,klęczysz ale NIE STOISZ)...np dostaniesz w nogę-kładziesz się na glebę szmatka na nogę i wzywasz medyka...a on już będzie wiedział co opatrzyć
6.Każdy ma 3 życia w scenariuszu. Ginąc idzie do strefy bezpieczeństwa, wpisuje się na listę i czeka...Czeka, aż uzbiera się liczba min.5 graczy z jego drużyny, wtedy mogą wejść do gry
7.Osoba zabita stoi w miejscu ze szmatką czerwoną na głowie. Czeka, aż uspokoi się sytuacja i wraca do strefy. Przy czym ma karabin w górze i sygnalizuje że jest trupem...
8.Osoba zraniona, zakłada na głowę czerwoną szmatkę, wzywa medyka...po tych czynnościach może dalej stawiać opór. Jak pisałem wcześniej...ze zranionej kończyny
nie można korzystać do czasu uleczenia przez medyka. Po uleczeniu zdejmuje czerwoną szmatkę i gra normalnie.
9.Swój bandaż można oddać medykowi itd. tylko ,że wtedy sami nie mamy czym dysponować...medyk już może nie mieć bandaży i może już nas nie uratowac...
10.Medyk NIE może sam siebie uleczyć----Żołnierz leczy medyka owijając kończynę minimum 6 razy
11.Żołnierze też mogą leczyć(opatrują rannego ,zawijając bandaż wokół kończyny min. 6 razy)
12.Ranny po 15min.jeżeli nikt go nie uleczy umiera
13.Ranny "biega";] z bandażem...nie zdejmuje go...(chyba że zginie i zaczyna nowe życie)
14.Postrzał drugi raz w to samo miejsce to śmierć.

Czas trwania gry max. 2- 2,5h –ustalimy na miejscu po odprawach.

Rekwizyty:
· bez taśmy – Rebelianci
· biała taśma – medycy (zapewniają organizatorzy)
· niebieska taśma - grupa SPEC (zapewniają organizatorzy)
· Grupa każda strona konfliktu min.2 ładunki typu Achtung (z czachą)
· Jeden gwizdek na grupę (inaczej będziecie gwizdać na palcach) J
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Czw 12:27, 29 11 2007    Temat postu:

wychodzi około 4h gra mam już mapy i zadania w kopertach więc nie wymyślać już nic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymaniak
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zambrów [ZASG Doberman]


PostWysłany: Czw 18:25, 29 11 2007    Temat postu:

Aj aj kaptyn Wink No teraz zrobiło się ciekawiej razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieTrzaK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Czw 20:51, 29 11 2007    Temat postu:

1.
Tam czekają aż uzbiera się min.5 graczy i wchodzą ostatni raz na pole gry. Następny postrzał to aut i zapraszamy do Baru Koziołek na smaczne posiłki.
=
Każdy ma 3 życia w scenariuszu. Ginąc idzie do strefy bezpieczeństwa, wpisuje się na listę i czeka...Czeka, aż uzbiera się liczba min.5 graczy z jego drużyny, wtedy mogą wejść do gry

Więc w końcu 2 czy 3 respy?

2.Osoba zraniona, zakłada na głowę czerwoną szmatkę, wzywa medyka...po tych czynnościach może dalej stawiać opór. Jak pisałem wcześniej...ze zranionej kończyny
nie można korzystać do czasu uleczenia przez medyka. Po uleczeniu zdejmuje czerwoną szmatkę i gra normalnie.
=
Jeżeli zostaniesz zraniony zakładasz czerwoną szmatkę na miejsce postrzału, wzywasz medyka i czekasz w miejscu(NIE STOISZ, leżysz ,klęczysz ale NIE STOISZ)...np dostaniesz w nogę-kładziesz się na glebę szmatka na nogę i wzywasz medyka...a on już będzie wiedział co opatrzyć

To jak? na łeb czy tam gdzie dostałem?

3. Bandażowanie - 3 albo 6 razy - jak dla mnie to i tak trzeba do końca bandaża obwiązać bo inaczej spadnie. Bo co, zawiąże pół bandaża, a reszta będzie zwisać?

I nie wiem czy nie za dużo tego "na osobistej odprawie" no ale...

W każdym razie będę dźwięczny za wyjaśnienie powyższych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymaniak
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zambrów [ZASG Doberman]


PostWysłany: Czw 20:56, 29 11 2007    Temat postu:

Pół bandaża można odciąć. Ranę się obwiązuje tak żeby krew się nie sączyła spod opatrunku. Czasami wystarczy 4 razy owinąć żeby było dobrze Wink

I już pietrzak nie wydziwiaj co do tej odprawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieTrzaK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Czw 21:01, 29 11 2007    Temat postu:

Ale ja nie mówię o tamowaniu normalnej rany, tylko tej airsoftowej razz I no khm... Można niby ciąć, ale... No nie wiem, dobra, jakoś to może wyjdzie.
I nie wydziwiam, lubię po prostu wiedzieć co i jak - ale ok, dowiem się kiedy mam dowiedzieć i tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiktor [ASG Pułtusk Team]
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk


PostWysłany: Czw 22:40, 29 11 2007    Temat postu:

Co do bandażowania 3 i 6 razy. Na ostatnim Koziołku byłem medykiem i nie ma naprawdę problemu żeby urwać bandaż - trochę dobrej woli, silne zęby i można dzielić bandaż Smile A i ze spadaniem bandaża z rannej kończyny też nie było raczej problemów...
Teraz też mogę być medykiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Pią 01:09, 30 11 2007    Temat postu:

Odpowiedz :

1. są 2 respy----przepraszamy za błąd Very happy
2.Szmatka na ranę
3.Medyk opatruje poprzez zawinięcie bandażem kończyny 3 razy...zwykły żołnierz 6 razy


Dziękuje za pytania i pozdrawiam Very happy


PS...proszę o listę osób deklarujących obecnośc...każda ekipa oddzielnie...





SEKCJA 68 & OBM HOJAK-------zbiórka 8:00 na parkingu przy karczmie...

GOŚCIE------9:00 w Barze Koziołek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Byku
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk


PostWysłany: Pią 01:17, 30 11 2007    Temat postu:

ASG Pułtusk Team :
-Byku
-Czarny
-Kaczor
-Szunio
-Wiktor
-Piotrek (fotograf)
+może jeszcze max 3 osoby
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieTrzaK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Pią 16:24, 30 11 2007    Temat postu:

JTF63:
Pietrzak
Jogurt
G0rek
Skuziak
Slim
Popek
Hornoś
Szymaniak
PIM

Chyba tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Komandos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zambrów


PostWysłany: Pią 17:15, 30 11 2007    Temat postu:

ZASG Jaguar:
Borówa
Komandos
Dziubek

Niezrzeszeni:
Ładziak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin