Forum Forum OBM HOJAK Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
02-12-07 KOZIOłEK
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum OBM HOJAK Strona Główna -> Najbliższe gry/scenariusze/imprezy

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PieTrzaK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 16:58, 25 11 2007    Temat postu:

Pewnie i Łomżyńska część JTF63 się stawi tylko nie wiem w jakiej liczbie. No chyba że nie jesteśmy mile widziani/zapraszani/itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Nie 17:36, 25 11 2007    Temat postu:

PieTrzak...napisałem że wstęp wolny
Zapraszam wszystkich chętnych Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jogurt
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zambrów [ZASG Doberman]


PostWysłany: Nie 19:34, 25 11 2007    Temat postu:

Z JTFu powinni się pojawić:
- Jogurt
- Pietrzak
- Szymaniak
- Skuziak
- Górek
- Kamil
- Jubiler
- Dveg
- Slim
- PIM


Ostatnio zmieniony przez jogurt dnia Pon 17:05, 26 11 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GREG [Sekcja68]
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Nie 21:49, 25 11 2007    Temat postu:

Możliwe że tym razem przyjadą też Pretorianie (2-3 osoby)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Pon 21:57, 26 11 2007    Temat postu:

Pierwszy sceno:
Hacjenda Alvarez'a
Panama. Zbliżają się wybory i robi się „duszno”.
Wywiad USA donosi o świetnie zaplanowanym zamachu. Kolumbijski Lord narkotykowy Raoul Ochoa jest z tym powiązany. Jego zamiarem jest oddać władzę w ręce rebelianta Generała Miguel'a Alvarez'a. To bardzo niepokojąca sytuacja. Z takimi plecami Alvarez szybko zajmie cały kraj a Ochoa może bardzo łatwo uzyskać dostęp do Kanału Panamskiego.

ZADANIA I ODPRAWA PRZED GRA

Ujawnie tylko że będą jeńcy.

Jeńcy:

Jeńcem może zostać ranny przeciwnik. Dotknięty i uleczony podąża i wykonuje polecenia grupy lub żołnierza który go pochwycił. Po zebraniu min.3 jeńców Rebelianci wywożą (eskortują) ich do pobliskiej ulicy. Dla jeńców zabawa się skończyła (ten scenariusz).
Aby odbić jeńca wystarczy go dotknąć. Specwyprowadza jeńców na miejsce zrzutu.


Trupy wracają do:

Rebelianci do pobliskiej ulicy (miejsce wskażemy przed grą)

Grupa SPEC do miejsca zrzutu

tam czekają aż uzbiera się min.5 graczy i wchodzą ostatni raz na pole gry. Następny postrzał to aut i zapraszamy do Baru Koziołek na smaczne posiłki.


Regulamin imprezy :
1.Strzelanie na AUTO dozwolone tylko do 400fps TYLKO na real/low cap...hi cap na SEMI
2.Pirotechnika--dozwolone granaty hukowe w celach sygnalizacyjnych--nie można używać granatów z ładunkiem nośnym, nie można rzucać w nikogo granatem
żadnego rodzaju. Zakaz używania granatów dymnych

MEDYCY / RANNI / ZABICI itp.
1.Medyk posiada 3 bandaże(może uleczyć X os---tyle ile mu starczy)...Może więcej jak zdobędzie bandaże...np. od trupa...Żołnierz ma 1 bandaż osobisty
2.Medyk leczy ranną osobę poprzez owinięcie zranionej kończyny minimum 3 razy
3.Postrzał w głowę, tułów---śmierć-----WYJĄTEK-masz hełm, kamizelkę zintegrowaną-postrzał traktujesz jako zranienie(wołasz medyka);D
4.Jeżeli już masz zranioną np prawą rękę i kolejny raz zostaniesz w nią postrzelony...jesteś trupem
5.Jeżeli zostaniesz zraniony zakładasz czerwoną szmatkę na miejsce postrzału, wzywasz medyka i czekasz w miejscu(NIE STOISZ, leżysz ,klęczysz ale NIE STOISZ)...np dostaniesz w nogę-kładziesz się na glebę szmatka na nogę i wzywasz medyka...a on już będzie wiedział co opatrzyć
6.Każdy ma 3 życia w scenariuszu. Ginąc idzie do strefy bezpieczeństwa, wpisuje się na listę i czeka...Czeka, aż uzbiera się liczba min.5 graczy z jego drużyny, wtedy mogą wejść do gry
7.Osoba zabita stoi w miejscu ze szmatką czerwoną na głowie. Czeka, aż uspokoi się sytuacja i wraca do strefy. Przy czym ma karabin w górze i sygnalizuje że jest trupem...
8.Osoba zraniona, zakłada na głowę czerwoną szmatkę, wzywa medyka...po tych czynnościach może dalej stawiać opór. Jak pisałem wcześniej...ze zranionej kończyny
nie można korzystać do czasu uleczenia przez medyka. Po uleczeniu zdejmuje czerwoną szmatkę i gra normalnie.
9.Swój bandaż można oddać medykowi itd. tylko ,że wtedy sami nie mamy czym dysponować...medyk już może nie mieć bandaży i może już nas nie uratowac...
10.Medyk NIE może sam siebie uleczyć----Żołnierz leczy medyka owijając kończynę minimum 6 razy
11.Żołnierze też mogą leczyć(opatrują rannego ,zawijając bandaż wokół kończyny min. 6 razy)
12.Ranny po 15min.jeżeli nikt go nie uleczy
13.Ranny "biega";] z bandażem...nie zdejmuje go...(chyba że zginie i zaczyna nowe życie)
14.Postrzał drugi raz w to samo miejsce to śmierć.

Czas trwania gry max. 1,5h

Rekwizyty:
· bez taśmy – Rebelianci
· biała taśma – medycy (zapewniają organizatorzy)
· niebieska taśma - grupa SPEC
· Grupa każda strona konfliktu min.2 ładunki typu Achtung (z czachą)
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieTrzaK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Pon 22:27, 26 11 2007    Temat postu:

Podział jakiś mundurowy jest, czy nie? Bo myślę że JTF chciałby być w miarę możliwości razem, a jednak nie wszyscy jesteśmy jednolicie umundurowani.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jogurt
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zambrów [ZASG Doberman]


PostWysłany: Pon 22:34, 26 11 2007    Temat postu:

Chciałbym poddać dyskusji strzelanie na AUTO do 400FPS. Moim zdaniem jest to zbędne - dużo lepiej by było gdyby wprowadzone było ograniczenie typu:
- single dla lowcapów, midcapów, hicapów
- auto dla realcapów lub wszelkich innych magazynków nabitych do 30 kulek

Co do zasad medyków:
Proponuję wprowadzić system kart ran CCS
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Pon 23:01, 26 11 2007    Temat postu:

Podział bedzie jak ostatnio taśma dla grupy Spec. Niebieska już jest .

Jogurt CCS to będzie na MilSim w maj /czerwiec i nie ma żadnych zmian.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieTrzaK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Pon 23:17, 26 11 2007    Temat postu:

Kulo [Sekcja 68] napisał:
Podział bedzie jak ostatnio taśma dla grupy Spec. Niebieska już jest .


Rozumiem mundur nieważny - znacznikiem bedzie tylko taśma?

I zasady CCS - niekoniecznie odrazu oznaczają pełnoprawnego milsima, ale do normalnych rozgrywek wprowadzają trochę powiewu świeżości Wink
I co jak doszczelnimy szymaniaka minimi i zrobimy mu 410fps? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Pon 23:34, 26 11 2007    Temat postu:

Myśle że świat się przez to nie zawali.

Na następnym obiecuje będzie CCS ale teraz nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymaniak
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zambrów [ZASG Doberman]


PostWysłany: Pon 23:38, 26 11 2007    Temat postu:

1,5 h scenariusz to trochę krótko. Może jakoś wydłużymy rozgrywkę? Zawszę ktoś z grających może mieć genialny pomysł na dodatkowe zadania. Do tego zreformować system respów, parę bandaży więcej i mamy długi scenariusz. Co wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Pon 23:47, 26 11 2007    Temat postu:

Co do czasu ok . podajcie myśl jak robimy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymaniak
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zambrów [ZASG Doberman]


PostWysłany: Pon 23:53, 26 11 2007    Temat postu:

Rys scenariusza jest bardzo ogólny. Do tego nie mamy żadnych informacji co do terenu.
Z naszej strony ciężko będzie o dodatkowe atrakcje.

I mała rada. Dokładny podział powinno się pisać w trakcie organizacji czyli teraz. Informacje dotyczące zadań wysłać w PW dowódcom drużyn, oczywiście tak żeby każda strona znała tylko swoje działania. Oszczędza to sporo zamieszania podczas imprezy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Wto 00:32, 27 11 2007    Temat postu:

Podział na strony bedzie na miejscu...Mundury sie nie liczą...
Podział będzie prawdopodobnie całymi ekipami...Także JTF będzie razem...
Regulamin jest już ustalony i raczej nie do negocjacji

Z wprowadzeniem CCS jest już za późno...Niektórzy pierwszy raz słyszą tą nazwę...nie mówiąc już o regulaminach...po prostu następnym razem będzie to wcześniej "wyjaśnione" co i jak sie gra w systemie CCS...
"co nagle to po diable"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Zainteresowany ASG



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka


PostWysłany: Wto 11:37, 27 11 2007    Temat postu:

Zarys ma być ogólny nie czce pisać książki. Co do dodatkowych atrakcji to nie wiem o co ci dokładnie chodzi. Mogę kupić Wam petardę to sobie odpalicie. Laughing Podział na grupy na miejscu.Co do misji to nie spodziewajcie się cudów będą proste i nie skomplikowane. z doświadczenia wiem że czym więcej komplikacji tym mniej zabawy i więcej błędów podczas gry. Teren jest podobny jak lasy za polami z wierzą w Czerwonym borze w stronę Szumowa. Mówię o poligonie na którym gracie. Nie ma gór, rzek , bagien i groźnej zwierzyny (w Czerwonym Borze jest przy jeziorku zrobionym podczas kopania żwiru). Gdyby było coś więcej niż norma naszych terenów to bym o tym napisał
Patrz: [link widoczny dla zalogowanych]

O tu pod scenariuszami są fotki z terenu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Po waszych postach widzę że nie często wybieracie się na większe imprezy i manewry. Smile Dużo marudzenia. Oby tyle samo gry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin