Forum Forum OBM HOJAK Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Pomysł co do gry medyka
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum OBM HOJAK Strona Główna -> Pomysły

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Heban
Działacz ASG
Działacz ASG



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... to pytanie??


PostWysłany: Pią 12:28, 29 12 2006    Temat postu: Pomysł co do gry medyka

Na ostatniej strzelance miał być medyk, ale wyszła dupa blada. Po tej grze myślałem, co zrobić żeby medyk dobrze funkcjonował w ekipie. I oto mój pomysł na grę z medykiem:

Każde oberwanie kulką, to rana, osoba dostaje status "RANNY". Jeżeli przez 5 następnych minut madyk nie udzieli mu pomocy, umiera.

Medyk musi spędzić przy rannym 2 minuty, w tym czasie bo bandażuje.

Medyk musi owinąc ranę bandażem jałowym

Zadaniem Opatrzonego jest utrzymać opatrunek do końca sesji.

Medyka może opatrzeć tylko inny medyk.

Medyk może posiadać broń, ale nie może się ostrzeliwać kiedy udziela pomocy

Ranny nie może się ostrzeliwać


Ranny pozostaje w miejscu w którym oberwał, dopuki ktoś go z tamtąd nie zabierze

Martwy pozostaje na miejscu do końca sesji, chyba że ktoś wyniesie jego ciałó, w bezpieczne miejsce, czyli tam gdzie aktualnie nie toczy się walka

Martwy musi być wyraźnie oznaczony. Jakaś czerwona szmatka czy kartka połozona na ciele

Rannego, może przejąc, i opatrzeć wroga ekipa, wtedy staje się on jeńcem


Rannego należy zdjąć z lini ognia przed rozpoczęciem udzielanie pomocy




No to chyba tyle. Oiszcie i oceniajcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pią 13:16, 29 12 2006    Temat postu:

hehe dobry pomysl w tedy osoby ktore nie moga zbytrnio grac (jak ja np) moga robic za pomoc medyczna razz
Powrót do góry
Heban
Działacz ASG
Działacz ASG



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... to pytanie??


PostWysłany: Pią 13:24, 29 12 2006    Temat postu:

Co nie znaczy że medyk nie może mieć broni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Pią 13:34, 29 12 2006    Temat postu:

Myślę ,że z tymi minutami to trochę zbyt długo... Przez 2 minuty bandażować...i 5 min leżeć?.... w takim czasie front może znacznie się przesówać...itd...



ja to trochę inaczej widziałem...
tzn
jeżeli dostaniesz w tułów lub głowę ( lub to i to Wink ) to jesteś trupem...i koniec...
jeżeli są to kończyny... to tak:
Wrzeszczysz MEDYKA !!!
Medyk podlatuje i opatruje rany...RANNY nie może chodzić jeżeli jest to noga...może korzystać z broni jeżeli ma ranne nogi...(tak jak na realu)
Medyk ma 30 sekund na uratowanie poszkodowanego...inaczej TRUP...wykrwawienie się....
Bandażuje go przez około 1 min...( dokładnie kończynę....miejsce postrzału...)
Ranny gra z bandażem ( symulująć ból itd)... gra w opatrunku przez 5 min...następnie go zdejmuje i cykl może się powtórzyć....
ALE jeżeli dostanie jeszcze raz będąc w opatrunku to nie ma już ratunku...JEST TRUPEM...dlaczego tak? Myślę ,że to wyeliminuje efekt RAMBO... NIEŚMIERTELNOŚCI... za dużo tych uleczeń....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heban
Działacz ASG
Działacz ASG



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... to pytanie??


PostWysłany: Pią 13:37, 29 12 2006    Temat postu:

Jak to zdejmuje. Że niby po 5 min się wyleczył?? Idąc dalej. Tak bandzażowanie trwa około2 min. Pięć minut na wykrwawienie się to wystarczający czas. Poza tym medyk nie zawsze jest w okolicy, poza tym nie zawszemoże od razu podbiec do poszkodowanego. Z tym drugim oberwaniem się zgodzę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Pią 13:42, 29 12 2006    Temat postu:

Nomm.... wyleczył się... może po 10-15 min zdjąć bandaż...( bardziej wyeliminuje efekt IMMORTAL ) a z wykrwawieniem...to można przedłużyć czas do 2 min... sądzę że więcej to przesada...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heban
Działacz ASG
Działacz ASG



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... to pytanie??


PostWysłany: Pią 14:56, 29 12 2006    Temat postu:

W CQB może i przesada, ale w green to w sam raz (wg mnie oczywiście). A co do bandarza, to niech biega do końca rundy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Pią 15:25, 29 12 2006    Temat postu:

o ile ta runda nie jest scenariuszem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heban
Działacz ASG
Działacz ASG



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... to pytanie??


PostWysłany: Pią 17:17, 29 12 2006    Temat postu:

To niech biega przez cały scenariusz Wink . Tylko bandaże trzeba by przygotować. porobić na nich krew, i jakieś skrzepy, itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Pią 18:33, 29 12 2006    Temat postu:

Dobry pomysł razz
Realia to podstawa Smile ...chyba będą dobre plakatówki? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa56
Kadra Reprezentacyjna
Kadra Reprezentacyjna



Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 56 MDH WAWER


PostWysłany: Pią 20:36, 29 12 2006    Temat postu: hmmmm...

Co do tego RAMBO... Zgadzam się z Marvelem...
Bo na dobrą sprawę, grając w dużo osób, to trochę by było nie halo jakby każdy dostawał i trzeba czekać... Dużo się może podczas batalii zmienić...
p00zdr0
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heban
Działacz ASG
Działacz ASG



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... to pytanie??


PostWysłany: Sob 00:48, 30 12 2006    Temat postu:

No i oto chodzi. Wzrasta trudność. W minutę, czy pół to na środku pola możesz pomocy udzielić. A jak trza dwie poczekać, to musisz gdzieś przenieść poszkodowanego, troszę się z nim ukryć, żeby nie dostać kulki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa56
Kadra Reprezentacyjna
Kadra Reprezentacyjna



Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 56 MDH WAWER


PostWysłany: Sob 00:57, 30 12 2006    Temat postu: hmmm...

... No nie wiem... Proponuje tak...
-żeby Heban (bo się tak jara tym ;p) zajął się zasadami jakimiś i może kto jeszcze... Potem to jako logiczne połączymy...
p00zdr0
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pon 09:14, 15 01 2007    Temat postu:

"Medyk ma 30 sekund na uratowanie poszkodowanego...inaczej TRUP...wykrwawienie się.... "

Sorry Marvel ale trochę przegięcie z czasem i zgadzam się ,żeby go przedłużyć bo jak gramy np. na polance to ja was (jesli bede medykiem) za cholere nie znajde i tym samym nie udziele pomocy i lipa Smile
Powrót do góry
Marvel
Maniak ASG
Maniak ASG



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka /// Warszawa


PostWysłany: Pon 15:20, 15 01 2007    Temat postu:

Ola...to jak na realu...nie zawsze medyk zdoła dobiec do każdego...
...hmm...a ciekawe czy jak na realu ktos dostałby serią po klacie to , czy wytrzymałby te 30 sekund i sie wykrwawił ,czy od razu by padł trupem?
No właśnie...ja tu dbam o realia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin